P.-Pk. 9.00 - 18.00

Pirkuma līguma spēkā esamība, informācija par produktu un cenu

 

Pirkšanas noteikumi attiecas uz preču iegādi Interneta veikalā. Interneta veikalā pārdoto produktu cenas ir norādītas pie produktiem. Piegādes maksa tiks pieskaitīta cenai. Piegādes maksa ir atkarīga no pircēja atrašanās vietas un piegādes veida. Piegādes maksa tiek parādīta, veicot pasūtījumu. Informācija par produktu tiek parādīta tiešsaistes veikalā uzreiz blakus produktam.

Pasūtīšana

Lai pasūtītu produktus, jums ir jāpievieno izvēlētie produkti iepirkumu grozā. Lai pārietu pie kases, jums ir jāievada nepieciešamie dati un jāizvēlas jums piemērotākais piegādes veids. Pēc tam ekrānā tiek parādīta maksājuma summa, kuru var samaksāt, noklikšķinot uz saites uz bankas tīmekļa vietni. Līgums stājas spēkā, tiklīdz maksājamā summa ir iemaksāta interneta veikala bankas kontā.

Ja pasūtīto preci nevar piegādāt, jo tās nav noliktavā vai kāda cita iemesla dēļ, klientam par to tiks paziņots pēc iespējas ātrāk, un samaksātā nauda (ieskaitot piegādes izmaksas) tiks atmaksāta nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma nosūtīšanas.

Valūta

Maksājumu valūta ir eiro. PVN ir iekļauts.

Atgriešanās tiesības

Pircējam ir tiesības atcelt ar interneta veikalu noslēgto līgumu 14 dienu laikā pēc pasūtījuma piegādes. Atgriešanas tiesības neattiecas, ja pircējs ir juridiska persona. Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, pasūtītās preces nedrīkst izmantot nekādā citā veidā, izņemot to, kas nepieciešams, lai pārbaudītu preču pilnīgumu, īpašības un funkcionalitāti, tāpat kā ir atļauts pārbaudīt preces parastā veikalā.

Ja prece ir izmantota citiem mērķiem, kas nav nepieciešami, lai pārliecinātos par tās pilnīgumu, īpašībām un drošumu, vai ja tai ir lietošanas vai nolietojuma pazīmes, interneta veikalam ir tiesības samazināt atgrieztā maksājuma summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam.

Lai atgrieztu preci, jums jāiesniedz atteikuma pieteikums, kura veidlapa atrodama šeit: atteikuma pieteikums, un jānosūta uz info@ferroli.lv 14 dienu laikā pēc preces piegādes.

Preču atgriešanas izmaksas sedz pircējs, ja vien atgriešanas iemesls nav tāds, ka atgriežamā prece neatbilst pasūtītajai (piemēram, nepareiza vai bojāta prece). Pircējam 14 dienu laikā pēc pieteikuma iesniegšanas ir jāatgriež preces vai iepriekš minētajā termiņā jāiesniedz piegādes apliecinājums piegādes personai.

Saņemot atgrieztās preces, interneta veikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā pēc 14 dienām atmaksā visas izmaksas, kas pircējam radušās saskaņā ar līgumu. Tiešsaistes veikals var atteikties atmaksāt naudu, kamēr līguma prece nav nosūtīta atpakaļ vai kamēr pircējs nav iesniedzis pierādījumu, ka prece ir nosūtīta atpakaļ, atkarībā no tā, kas notiek vispirms.

Ja pircējs ir nepārprotami izvēlējies piegādes veidu, kas nav lētākais standarta piegādes veids, interneta veikalam nav pienākuma atmaksāt izmaksas, kas patērētājam radušās, pārsniedzot standarta piegādes veida izmaksas. Interneta veikalam ir tiesības anulēt pirkuma darījumu un pieprasīt, lai pircējs atdod preces atpakaļ, ja interneta veikals kļūdaini ir norādījis cenu, kas ir ievērojami zemāka par preces tirgus cenu.

Preces ar trūkumiem

Saskaņā ar līgumu interneta veikals ir atbildīgs par jebkādu pircējam pārdoto preču neatbilstību vai defektiem, kas rodas preču piegādes brīdī vai tiek atklāti divu gadu laikā no preču piegādes dienas pircējam. Pirmajos sešos mēnešos pēc preču piegādes pircējam tiek pieņemts, ka defekts pastāvēja preču nodošanas brīdī. Interneta veikala pienākums ir atspēkot šo pieņēmumu.

Pircējam ir tiesības sazināties ar interneta veikalu, nosūtot e-pastu uz info@ferroli.lv vai zvanot pa tālruni +371 22064338, vēlākais divu mēnešu laikā jebkura defekta gadījumā.

Interneta veikals nav atbildīgs par jebkādiem defektiem, kas rodas pēc preču nodošanas pircējam. Ja tiešsaistes veikalā iegādātajām precēm ir bojājumi, par kuriem atbild interneta veikals, interneta veikals bojāto preci salabo vai nomaina. Ja preces nav iespējams salabot vai nomainīt, interneta veikals atlīdzina pircējam visas izmaksas, kas radušās saskaņā ar pārdošanas līgumu. Tiešsaistes veikals 10 darba dienu laikā sniedz atbildi uz klienta iesniegto sūdzību rakstveidā vai tādā formātā, ko var atveidot rakstveidā.

Strīdu izšķiršana

Ja jums ir sūdzība par tiešsaistes veikalu, lūdzu, sūtiet e-pastu uz info@ferroli.lv vai zvaniet mums: : +371 22064338.